YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, June 1, 2011

If miracles could happen



when i see this picture
really SAD laaaaaaaaa.
dunno nowadays i see a lot of these pictures, love songs
really wanna cry.
EHHHH. nicki arh.
you're on holiday ehh.
WHY CRY???
haih. can't help it. :[
my whole mind is about him.
everytime i close my eyes,
i see HIM
please laa.
GET OUT OF MY MIND.
but...to say the truth.
i don't want.
because i love you.
can you don't leave me??
i'm talkin' SHITTTTTT
i know it will never happen.
if miracle can just happen on me :)




我真得不懂要怎样了
说好要放弃了
我到底在做什么??
我好没用...
我一天一天比一天难过
我受不了你这种冷漠对待
跟你在一起我过得很开心
但是我现在所承受的痛苦你永远不会了解
痛苦 又怎样?
哭了 又怎样?
我只能擦干泪水在你面前装开心
我只能告诉你
现在的我不是真正的快乐.
我只希望得到你那么一丁点的关心我
难道不能吗?
haih.


说到底,我只希望你疼我....









我相信真爱,但现在的我已不相信永远.

No comments:

Post a Comment