YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday, August 7, 2011

Just let me hold your hand and never let go ♥

#152 :)

weeee. happy day (:
open day at sch today!
niceeeee :)
had fun with summer ♥
teehee =)
lenox selling flowers =P
tired but a fun day.

DAMN. lost my favourite bracelet at midvalley yesterday :(
its such a special one :/
but nevermind bahhh. ;)
LENOX promised to buy me another one :DDDDDDD
Heyyy.
Remember your promise dear :) :P

现在我恍然大悟
发现原来我没有你
一样可以过得很好
甚至比以前好得更多更多
因为我学会了珍惜
珍惜现在所拥有的一切 :)

有句话我想告诉你
既然得到了
就不要轻易放手 也不要伤害她
是 我是曾经爱过你
但是这是我最真心的祝福

写给我最爱的人
今天是我们在一起的第二个星期
记得吗?
记得你答应过我的
不管发生什么事 你都不会离开我
iloveyou.♥



爱上你我一点都不后悔

No comments:

Post a Comment