YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, May 28, 2011

Best Friends♥







best friends.
it's a promise, not a label.
i'm giving my promise to you Mel ♥
Thanks for cheering me up these few days.
i'm okay noww :)
thanks to you all.
if not u guys.
i might still be desperated now.

Mel♥
我会的
我会把他放下的
现在我能做的就是专心读书
还有跟你们这班宝贝在一起
只有你们-my best friends
没有你们
就没有我
对我来说,你们才是最重要的
如果没有你们,
我到现在还会沮丧的哭着
谢谢你让我振作起来
我答应你
我会忘了他的
他不值得我这么做 :)

Xing♥
你也是啊


你一直叫我要加油
你也一样要加油噢!!


忘记他吧
他是坏人
我们都不要再理他了
只要记得曾经爱过就好了
我也一样很难过
所以从现在开始我们一起互相鼓励
为对方加油
嗯?

Mel and Xing.
I ♥ you guys.
Promise me
We be best friends forever okay?



我需要的永远会是你

No comments:

Post a Comment