YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, July 22, 2011

We remember moments ♥

We do not remember days
We remember moments :)
Yes that's me
I always remember our moments
Do you still remember? NAH
I'm gonna throw off those bad memories dy.
U better get out of my life!!

我一直以为你是我的唯一
但是你真的让我太失望了

没想到你会作出这种事
原来你是这种人
算了 一切都过去了
你要怎样你喜欢
现在我只想回到原点
回到我们刚认识的时候
我只想做
最特别的朋友 :)
你愿意吗?



一生中或许我会爱上很多人

但真心的也许只唯独一个人

No comments:

Post a Comment