YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, July 16, 2011

You complete me

149 :)

down today :(
need someone to make me hyper!
yay
next friday is yasmine's bday :)
nothing much happened.
just that her makes my mood damn suck today :P
hateyou. :/

你喜欢上别人了
恩 没错
结束了过后你那么快就有新目标了
事实就是那么的残忍
我也不得不接受
在我坚持了那么久
最后却得到这种结果
算了
这句话说的很对

你不会遇见第二个我。
就如我那么由着你,顺着你,依着你。
是因为。我不会遇见第二个你。
过去也是。现在也是。未来也是。



只想好好爱你




No comments:

Post a Comment