YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 4, 2011

I want you to care about me FOREVER♥




Smile. Can I???
I really dunno how to smile dy.
When I say I wanna give up,
I cannot.
Saying the truth,
I really do hope you're here with me right now.
When I need you,
You're not with me.
HYPER :DDDDD
I want my HYPER back :[
My heart's bleeding like HELL.
I want a doctor.
I want YOU.
Omg laa.
Gonna exam dy.
I didn't even open my book before ._.
Hope I can get good results laaaaa.
Having fun in taiwan,
Go a lot of places and ate a lot.
I'm gonna get fat :[



你不是我
你不会了解我有多难受 :(
haih.......
我知道你生气是因为你在乎我,你担心我
但是我还有未说出口的话
你能不能至少给我一个把话说完的机会吖?
被你这样骂我很难受懂吗?
是 你是因为担心我才说出这种话
但是我还来不及解释你就生气我了 ==
你说你自己过分担心我了
以后要怎样是我的事
那我告诉你你错了
其他人都可以不关心我
但就是你不能
所以不要再生气了好吗?
我知道你是关心我....
我要你永远关心我 :DDDDDDDDD




所有人都能不关心我,唯独你不能♥

No comments:

Post a Comment