YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, July 7, 2011

all I need is you ♥




haih.

NO MOOD lah.

what can i say?

HURT.

these few days really bad mood

not a thing that happen on me is good

only...

yanxing and weihan!

congrats yaa.

finally u guys are back together.

wait so long dy.

wish u guys sweet forever (:




如果可以

我宁愿选择忘掉一切

或许重来没开始过 会更好

我的情绪

都会随着你的一个微笑 你的一举一动而起伏

我想静下来了

很累了 :(

可是心还是不由自主地去想你

我怕我

不敢再去爱一个人了.

我坚强?
我只是不想在你前面露出我难过的样子






night!!! BYE.♥



把眼泪留给最疼我的人

No comments:

Post a Comment